• 10 LIS 15
    • 0

    Od czego zacząć? Rejestracja

    „Potrzebuję strony www jako pracownik Uniwersytetu” – jeżeli ta myśl nachodzi Cię od dłuższego czasu (bądź przyszła przed chwilą) to właśnie jesteś na tej stronie www na której powinieneś się znaleźć.

    Więc zacznijmy po kolei.

    1. Aby się zarejestrować potrzebujesz maila służbowego w domenie @usz.edu.pl lub @univ.szczecin.pl

      Jeżeli takiego nie posiadasz nic nie szkodzi – zgłoś się do nas a dostaniesz konto służbowe w usłudze Office365 w domenie usz.edu.pl

      Więcej informacji o usłudze: office365.usz.edu.pl
      Jak dostać skrzynkę Office365: uci.usz.edu.pl/office365

    2. Wypełniamy krótki formularz: rejestracja

      Składa się on z dwóch kroków w których kolejno będziemy podawać dane:

      – nazwa użytkownika – czyli popularny login – nazwa za pomocą której będziesz się logować do swojej nowej witryny internetowej, używamy tylko małych liter i cyfr, np.: jkowalski74

      – adres e-mail – prosimy o dokładne sprawdzenie poprawności maila, na ten adres będą przychodzić wszystkie powiadomienia z witryny a także pierwszy mail z linkiem aktywującym usługę, tolerujemy tylko adresy e-mail w domenach usz.edu.pl i univ.szczecin.pl

      – nazwy witryny – czyli tak naprawdę adres, czyli to co będzie po domenie pracownik.usz.edu.pl, np. pracownik.usz.edu.pl/jankowalski

      – tytuł witryny – to co będzie widoczne już na stronie w nagłówku

      – prywatność – no niestety nie do końca, w tej opcji zaznaczamy czy takie narzędzia jak np. wyszukiwarka Google ma indeksować treść naszej strony

    3. Cierpliwie czekamy na mail z linkiem aktywacyjnym
    Dodaj komentarz →

Photostream