Tematyka seminariów

Tematy prac realizowanych pod moim kierunkiem są związane z obszarem marketingu, zarządzania i nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych.

Przykładowe tematy prac licencjackich i magisterskich obronionych w ostatnich latach:

  • Zarządzanie relacjami na rynku B2B w oparciu o informatyczne systemy zarządzania, Mateusz Jankiewicz
  • Pomiar wyników marketingowych serwisu informacyjnego Infotel z wykorzystaniem Google Analitics, Aleksandra Wardziak
  • Product placement jako nowoczesny sposób promocji marki w segmencie młodych osób, Magdalena Janiak
  • Utwór muzyczny jako produkt na współczesnym rynku, Marta Zywar
  • Kształtowanie produktu turystycznego na przykładzie Gminy Międzyzdroje, Barbara Jabłonka
  • Wpływ działań CSR na postrzeganie przedsiębiorstwa przez pokolenie Y, Edyta Kogut
  • Budowa planu marketingowego z wykorzystaniem Excela na przykładzie wybranej firmy z sektora MSP, Mateusz Kozak
  • Zastosowanie reklamy kontrowersyjnej jako specyficznego sposobu budowania wizerunku firmy, Jarosław Zinkiewicz
  • Media społecznościowe jako narzędzie wspierające zdrowy tryb życia, Joanna Jardzewska
  • Wpływ weganizmu na wybory konsumenckie, Aleksandra Van Kaam
  • Działania promocyjne skierowane do segmentu kobiet a ich zachowania nabywcze, Katarzyna Wiśniewska

O pisaniu pracy dyplomowej