Od czego zacząć? Rejestracja
„Potrzebuję strony www jako pracownik Uniwersytetu” – jeżeli ta myśl nachodzi Cię od dłuższego czasu (bądź przyszła przed chwilą) to właśnie jesteś na tej stronie www na której powinieneś się znaleźć.
Więc zacznijmy po kolei.
- Aby się zarejestrować potrzebujesz maila służbowego w domenie @usz.edu.pl lub @univ.szczecin.pl
Jeżeli takiego nie posiadasz nic nie szkodzi – zgłoś się do nas a dostaniesz konto służbowe w usłudze Office365 w domenie usz.edu.pl
Więcej informacji o usłudze: office365.usz.edu.pl
Jak dostać skrzynkę Office365: uci.usz.edu.pl/office365
- Wypełniamy krótki formularz: rejestracja
Składa się on z dwóch kroków w których kolejno będziemy podawać dane:
– nazwa użytkownika – czyli popularny login – nazwa za pomocą której będziesz się logować do swojej nowej witryny internetowej, używamy tylko małych liter i cyfr, np.: jkowalski74
– adres e-mail – prosimy o dokładne sprawdzenie poprawności maila, na ten adres będą przychodzić wszystkie powiadomienia z witryny a także pierwszy mail z linkiem aktywującym usługę, tolerujemy tylko adresy e-mail w domenach usz.edu.pl i univ.szczecin.pl
– nazwy witryny – czyli tak naprawdę adres, czyli to co będzie po domenie pracownik.usz.edu.pl, np. pracownik.usz.edu.pl/jankowalski
– tytuł witryny – to co będzie widoczne już na stronie w nagłówku
– prywatność – no niestety nie do końca, w tej opcji zaznaczamy czy takie narzędzia jak np. wyszukiwarka Google ma indeksować treść naszej strony
- Cierpliwie czekamy na mail z linkiem aktywacyjnym